19 Şubat 2012 Pazar

Cildimi Seviyorum

Sizde benim gibi birçok cilt bakım ürününü denemiş, ama sonuçta siyah nokta ve gözeneklerinden kurtulamamış ancak hala umudunu kaybetmemiş biriyseniz lütfen okumaya devam edin.
Yaş 30'u geçtikten sonra, cildinizdeki pürüzler daha da göze batmaya başlıyor. Şimdi böyleyse 10 yıl sonrası için endişeye kapılıp düşünüyorsunuz. Anti aging etkili ürünler, cilt bakımları gibi birçok alternatife daha daha sıkı sarılıyorsunuz. Ama bir noktada ürün yelpazelerinin genişliği, farklı ürünleri kullanıp sonuç alamamış olmak sizi değişik seçeneklere yöneltebiliyor.
Artık çaresiz kaldığımı hissettiğim bir anda bir cilt doktoruna görünmenin zamanı geldiğini anladım. Bana herhangi bir ürünü satma kaygısı olmayan birisi ve bana çözüm öneriyordu. Doktorum ilk olarak eczanelerde oldukça uygun fiyata satılan bir kremle tedavime başladı. 1 hafta içinde siyah noktalarımda azalma göründüğünü söyleyebilirim. İkinci adım olarak bu kreme, cildimdeki ton farklılıklarını dengeleyecek bir maske ekledik. Merakla sonucunu bekliyorum. Doktorumun mükemmeli istiyorum demesi ise gercekten ümit ve heyecanla dolmama sebep oldu.
Tedavi süresince kullandığım ürünleri aşağıda bulabilirsiniz. Ancak özellikle differin'i doktor tavsiyesi olmadan kullanmamanızı belirtmeliyim. Oldukça güçlü ve bilinçsiz kullanımda cildinize zarar verebilir..

0 yorum:

Yorum Gönder